אם יש משהו שהכי כיף לעשות כזוג, זה לטייל ביעדים חדשים. טיול בשניים זה לחוות ביחד זמן נטול מסגרות ומשימות, ופשוט ליהנות ביחד מכל מה שיש לחיים הטובים להציע, וזאת כמובן לצד נופים מרהיבים, טעמים חדשים ושפה זרה. בדיוק חושבים על חופשה זוגית ומחפשים יעד? לא חסרות אפשרויות, אך כאן בחרנו עבורכם 4 יעדים שלדעתנו מומלץ להתחיל מהם. מוזמנים להתחיל לדמיין כיצד ייראה הטיול הבא שלכם!

2 דגשים לפני שאורזים

רגע לפני שנעצור להסביר מדוע גיאורגיה מהווה יעד אידאלי כטיול רומנטי ומדוע חייבים להכניס את תאילנד לרשימת המקומות שעוד תגיעו אליהם, נעצור להעניק דגש חשוב. למרות התחושה שהקורונה היא סיפור ישן, ראוי להבין שעדיין יש יעדים שמחייבים בדיקות קורונה לפני טיסה. מכאן שאם מבקשים להתנהל בצורה פשוטה ונטולת לחצים של הרגע האחרון, יש לברר מראש מהן הדרישות. נדרשת בדיקה? הכירו את חברת AID Genomics, דרכה זוכים לבחור במסלול הבדיקה הרצוי, וזאת בהתאם לצורך וזמן קבלת התשובה. לאחר שסגרנו את הפינה הזו, נזכיר לוודא שהדרכונים אכן בתוקף.

גיאורגיה

כבר כמה שנים שגיאורגיה בנתה לעצמה שם כיעד אידאלי עבור מטיילים, ובמיוחד עבור זוגות. עם זאת, לא עבור כל זוג היא מתאימה, האזנה לפודקאסט טרמינל תסייע להבין האם אכן מדובר ביעד הבא שלכם כזוג. באופן כללי נאמר שגיאורגיה היא גם באירופה וגם ממש זולה, והיא בעיקר ידועה לטובה בשל נופים מדהימים, אוכל משובח, תושבים מסבירי פנים, אינספור אטרקציות (כולל סקי זול בחורף), שלל מסלולי הליכה פראיים ועוד, כאשר היא יודעת להציע יתרון משמעותי: ביחס לשאר יעדים מקבילים היא הרבה פחות עמוסה בתיירים.

 

 

הרי הדולומיטים

לא יהיה זה אמין לדבר על נופש זוגי מבלי להזכיר את איטליה, ופה נבחר להתמקד בהרי הדולומיטים. מדובר בתפאורה מושלמת עבור כל זוג רומנטי. לאורך הטיול תזכו להגיע לשלל כפרים ציוריים, להשקיף לעבר אגמים תכולים ובלתי נגמרים, לחוות יערות עתיקים, לרכב בכרכרת עץ, לחוות חיי לילה סוערים, לגמוע מרחקים ירוקים בכבישים מפותלים, לקנח עם מעט שופינג (חייבים להביא מזכרות), להתרשם מעבודות יד של אומנים מקומיים, להיחשף לתרבות ייחודית ואף לחוות מהי הכוונה כאשר אומרים "עיירת נופש".

לאס וגאס

אם עד עתה דיבורים על נופים פראיים ואגמים תכולים פחות דיברו אליכם, נראה שהאווירה האורבנית הבאה בהחלט תעלה את מד הדופק שלכם. לאס וגאס מהווה יעד מבטיח עבור זוגות שמחפשים מלונות פאר, רחובות תוססים, מסעדות שף, מסיבות בריכה, מופעי פאר צבעוניים, ריגוש של הימור בקזינו יוקרתי, מוזיקת ג'ז עוצמתית וכמובן שופינג ועוד קצת שופינג. פה נמליץ שאם מחפשים משהו עסיסי לספר לנכדים, בהחלט מומלץ להתחתן באופן חפוז לצד אלביס ושאר כוכבי קולנוע, ולו עבור התמונה שתהווה בעתיד מזכרת מצחיקה.

 תאילנד

היעד אומנם רחוק, אך מדובר בחוויה שאין שנייה לה. מכאן שאם תמיד חלמתם להרגיש כמו בעלים של אי טרופי, לצד אחוזה מרשימה ושף פרטי שמכין במיוחד עבורכם מאכלי ים לצד קוקוס טרי שמוגש עם קשית, זוהי בדיוק החוויה שתאילנד מציעה! תאילנד היא שילוב של בטן גב בחופים מדהימים, אוכל מיוחד שקשה לתאר במילים כמה הוא טעים, מסיבות לילה צבעוניות, מקדשים בודהיסטים שמסייעים למצוא שקט פנימי, בריכות פאר פרטיות שנושקות לקו האופק של הים, ריזורטים חלומיים ועוד. רק למצוא את האי הרצוי ולצאת לחופשה שהיא באמת מתנה חד פעמית.