מאז ומעולם מלח היה שזור בחייהם של אנשים ובעלי חיים. האגדה מספרת על שימפנזה קדומה שטבלה תפוח אדמה במי נהר (כדי לנקות אותו) וגילתה כי המים המלוחים נותנים טעם לתפוח האדמה. מאז המשיכה השימפנזה לטבול במים את תפוחי האדמה בעוד שימפנזים אחרים מחקים אותה ונהנים מטעם מלוח וטוב. עם הזמן גם בני אדם החלו לגלות את המלח כאמצעי נפלא לתיבול אוכל ולשאר מטרות.

עם השנים והתפתחות האבולוציה השימוש במלח גבר, והגבישים הטבעיים האלה מהם מיצרים את הגרגירים שכולנו מכירים, החלו לשמש בני אדם גם לתיבול וגם לריפוי פצעים. עם הזמן התגלו גם מערות המלח ששימשו למרפא וכיום יש חדרי מלח שנועדו לטיפול בדלקות, מחלות, בשפעת ונזלת, חדרי המלח פותחים את הסמפונות ואת הנשימה בעוד שמוצר כמו מנורת מלח יכול לשפר מאד את הבריאות ואת מצב הרוח.

מנורת מלח – כל אחד צריך כזאת

מנורת מלח הפכה למוצר נחשק (והיא מתנה מקורית ומיוחדת ליום הולדת או לכל מטרה!) והיא משמשת פריט רפואי וטיפולי שימושי ובריא עבור כל אדם שרוצה ליהנות מאיכות חיים טובה יותר. מנורת מלח מאפשרת הנאה ישירה מכול הטוב שיש במלח טבעי והיא מפיצה רסיסי מלח ויונים שליליים כמו כאלה שנמצאים במפלים ובהרים שיש בהם אוויר טהור ונקי. המנורה תאפשר בריאות ואווירה נעימה ותנקה את האוויר מחיידקיים.

מהן הסגולות של מלח טבעי?

מלח טבעי מכיל סגולות רבות כמו היותו מונע חיידקים, פותח את הנשימה ואת האף הסתום, מכניס אנרגיות טובות לחדר, מונע דלקות משום שהוא אנטי בקטריאלי, מטפל במי שסובל מבעיות במערכת הנשימה ונחשב חומר שעוזר מאד לטיפול ברפואה המשלימה.

מנורת מלח אפשר למצוא בחדרים של מטפלים ברפואה אלטרנטיבית כמו של מעסים, מטפלים במגע ואפילו בחדרם של מי שעוסק בתורת הנסתר וברוחניות. מנורה כזאת מכניסים למרחבים שרוצים לשוות בהם אווירה טובה, גם אם אין צורך בטיפול מרגיע לפתיחת דרכי הנשימה.

למה כדאי להציב מנורת מלח בחדר?

השפעות חיוביות על הבריאות – המלח שממנו עשויה המנורה משפיע באופן חיובי על הבריאות פותח את הלב ואת הצ'אקרות והכי חשוב: מקל על הנשימה שכה חשובה לנו לבריאות.

חימום של גבישי מלח טבעי מפזר במרחב רסיסי מלח ויונים שליליים שמספקים שלווה, רוגע, פתיחה של דרכי הנשימה, איכות שינה טובה יותר ומניעת כניסה של חיידקים אל דרכי הנשימה.

הצבת מנורה כזאת מומלצת גם עבור אנשים שרוצים לישון טוב יותר ולהרגיש בריאים יותר בחדר השינה שלהם או בכל מרחב בבית.

לעיתים ימליצו רופאים על מנורה כזאת לפעוטות ותינוקות כדי למנוע הפרעות בנשימה, וחשוב לבדוק האם רופא הילדים ממליץ על מנורה כזאת עבור ילדים.

מנורת מלח: סגולות המלח הטבעי שיכולות לתרום לנשימה נקייה

איך מפעילים את המנורה?

מנורת מלח מיוצרת בגדלים שונים ויכולה להראות טבעית או מעוצבת. בכל מקרה, את המנורה מניחים בכל מקום שרוצים בבית, בחדר הטיפולים, בחדר השינה ובכול מרחב ומחברים אותה לחשמל.

המנורה תעזור בשל הסגולות שיש בה לספוח נוזלים ולחות, תיצור אווירה מרגיעה ונעימה, תפיץ אור מהמם בחלל ותחמם את המלח שיפיץ את אותם יונים שליליים שיספקו אנרגיה טובה, ריפוי ואווירה מדהימה וטיפולית.

באמצעות המנורה תוכלו להנות מהסגולות של המלח ושל פתרון טבעי למגוון בעיות רפואיות וגם להשריית אווירה נעימה ואנרגיה טובה בכל חדר ומרחב שתרצו להשרות בו אווירה כזאת.

אז זה הזמן לבחור מנורת מלח טיפולים לקבלה של כל הסגולות הטבעיות ואת כול הטוב שמוצר כזה יכול לספק לכם.